18.07.2014

Prolog

Jestem dorosła, ale ciągle jestem córeczką tatusia, którego wiecznie nie ma w domu.
Kopnęłam kamyk, który leżał na chodniku. Droga, którą wracałam do domu była wyryta w mojej pamięci. Każdy szczegół, każdy detal. Nawet samochody zdawały się od pewnego czasu być te same, jakby kierowcy z nich nie korzystali.
Przyznaje się przed samą sobą, że powoli wpadam w monotonie. W moim życiu nie dzieje się nic ciekawego. Szkoła, pusty dom, od czasu do czasu imprezy i znowu szkoła. A ja nawet nie mam siły, żeby to zmienić. Po prostu mi się nie chce.
Rozluźniłam nieco krawat mundurka, który tak cholernie nienawidzę. No tak, szanujące się brytyjskie szkoły, taka jak Chelsea Independent College do której uczęszczam, zawsze muszą mieć głupkowate uniformy, żeby się wyróżniać.
Podniosłam wzrok, a wtedy moje oczy ujrzały kogoś, kogo na tej ulicy jeszcze nie widziały. Chłopak był blondynem, ubranym całym na czarno i siedział na schodach. Gapił się. Oni zawsze się gapia, jak przechodzi ktoś w mundurku.
Ominęłam go szybkim krokiem, czując jego spojrzenie na plecach.
Następnego dnia już go nie było. Przynajmniej na schodach.
Przez kolejne kilka dni, które powoli zamieniały się w tygodnie, widywałam go codziennie. W miejscach, które lubiłam i chętnie odwiedzałam, w czasie drogi do szkoły i z niej, nawet gdy szłam na zakupy. Zawsze, jak byłam sama. Gdy nie było nikogo znajomego kogo mnie.
Nie miałam ochoty, podejść do niego i spytać się kim jest i czego od mnie chce. Bo może to głupi zbiegł okoliczności, a ja jak idiotka, która chce by coś w jej życiu się zmieniło i widzi w zwyczajnym chłopaku porywacza, morderce i Bóg wie kogo jeszcze?
Chciałabym komuś o nim powiedzieć, ale wątpię, żeby ktoś by się tym przejął. Machnęli by ręką, powiedzieli że przesadzam i zmienili by temat.
Zaczynam powoli wierzyć w to, że to moje urojenie. Że ten chłopak jest zwyczajnym nastolatkiem, którego od czasu do czasu spotykam na ulicy i w sklepie. Jest tysiące ludzi jak on, więc czemu miałabym się tym przejmować?

Myślałam tak do tego dnia, aż wszystko zaczęło się zmieniać.

11 komentarzy:

  1. Witaj Dżojlitko.
    Idk czy spodziewasz się kto pisze, maybe, maybe not
    Wiedz, że to ja
    Do opisania prologu wystarczy sdfsdfksdmklfsdfsdnfjksdn? Jeżeli nie to daj znać, spróbuję wymyślić coś oryginalniejszego.
    U mnie wszystko się tworzy, ale weny brak, ugh, uciekła chyba z Wellisiem.
    Czekam, aż dodasz coś więcej, bo wiesz, że moje wakacje bez Andisia wieją nudą, huh...
    ILY ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas na mój komentarz :)
    Oficjalnie, po przeczytaniu zaledwie prologu umarłam.
    Już nie mogę się doczekać aż dodasz pierwszy rozdział! Nie chce wiedzieć kim jest ten tajemniczy chłopak ... Nienawidzę Cię Joyllite, niszczysz moje biedne serduszko zaledwie kilkoma zdaniami, a to tylko prolog...;;
    Mam nadzieje, że pisanie będzie szło Ci dobrze, bo zapowiada całkiem ciekawie.
    Dużo weny Kochana ! xx

    tygrysek~

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham cię za szablon z Ari ♥ Umarłam ,nie czekaj... spadłam z krzesła po przeczytaniu tego cudnego prologu. X_x Dlaczego wszyscy potrafią pisać prologi ,które są z sensem i na temat. ? Tylko ja jestem słaba. :cc
    Cudne, cudne ,cudne !!!!
    <33333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i mam jedno ,bardzo ważne pytanko... gdzie mogę znaleźć podobny gif z tą pozytywką w pierwszym zwiastunie i dźwięk ? :*

      Usuń
  4. Świetny prolog, na serio.
    Czekam na pierwszy rozdział, chyba wiesz :) Poproszę jeszcze bohaterów i zakładkę obserwatorzy i będzie idealnie ;D

    xxxxxxxxxxxx,
    Lost in dreams

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prolog!
    Zapowiada się naprawdę ciekawie. Nie mogę doczekać się 1 rozdziału. :)
    Oglądałam zapowiedzi chyba z 10 razy! Świetne!
    Życzę Ci dużo weny. :)
    xoxo,
    Adaly ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko... Ten szablon *o*
    Znalazłam się w Arianowie !
    I cholernie mi się to podoba <3333
    Zwiastuny są świetne ; *
    Prolog jeszcze lepszy ! Tak strasznie mnie zaciekawiłaś *u*
    Kiedy kolejny ?! *o*

    Egh.. Trochę się też wytłumaczę.. Jestem czytelniczką twojego drugiego , zakończonego już bloga..Przez kilka rozdziałów w większości była perspektywa Megan i się trochę zniechęciłam. No i nauka , potem wyjazdy itd.. No i brak komów z mojej strony tam ;c Za to cholernie cię przepraszam ! Do przeczytania mam jeszcze dwa rozdziały. Wtedy obiecuję ci dłuuugaśnego koma ; *

    Wenki ci życzę , wielu wakacyjnych przygód (jeeju.. zostało tak mało czasu wolnego.. ;c potem znowu do szkoły ! ;c ) Pozdrawiam i czekam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Prolog jest boski.
    Na prawdę.
    Jak każdy twój rozdział będzie tak pisany, to ja mogę zapomnieć o dobrych stopniach w roku szkolnym.

    No i jeszcze ten szablon..
    Dziewczyno jesteś genialna.!!!!
    Nie mogę się doczekać twojego pierwszego rozdziału :D

    @ThisIsEnd_

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy prolog, od razu daje do myślenia, że będzie działo się coś ciekawego :)
    dobrze piszesz! Sam prolog pod koniec nadaje to typowe napięcie, że aż chce się więcej. Jeszcze tutaj zajrzę! powodzenia w pisaniu x /bizztario

    biebers-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne :D powiadamiaj mnie jak będzie coś nowego ;) będę wpadać :D
    http://glaasgow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O KURWA ZAJEBISTY ZACZYNAM OD SOBOTY CZYTAĆ

    OdpowiedzUsuń